[matarosensefils] [Fwd: [cuba] direct connect contra ataca!]

Versek versek a telefonica.net
dic oct 27 17:56:13 CEST 2004

Tambe podrieu fer servir un programa que es diu soulseek, no se si pel
que vols tambe servira. Es que m'anava a oferir per instalar-me el
direct connect pero he vist que es necesita el Framework i he desistit... :

http://www.slsknet.org/download.html

En/na jordi a matarosensefils.net ha escrit: