[matarosensefils] Atac sensefils: jornada de seguretat wireless

Fede fede a matarowireless.net
dij oct 14 14:13:52 CEST 2004

Algun punt més...

en principi hi ha previstes 3 xerrades: la d'en Pau (una mena de wardriving
per satèl·lit), la d'en Jordi i meva (una adaptació del document de
seguretat d'en Pau, amb demostracions pràctiques) i també vem dir q seria
interessant que algú expliqués el que estem fent a Mataró, a mode
presentació.

Malgrat tot, seria molt interessant q algú més es currés algun tipus de
xerrada.
Simó, Elric, una xerradeta sobre el projecte burnix? :P
Crec q pot ser una bona forma de donar-lo a conèixer...
Algú s'anima??

FEDE