[matarosensefils] Enregistrar les xerrades

Manel Martínez de Arcos manelmartinez a menta.net
dij nov 11 10:36:14 CET 2004

Hola,
Jo em podria fer càrrec d'enregistrar les xerrades però m'assetgen
alguns dubtes:
-Hi haurà sistema de so? Sinó serà difícil que els ponents regulin el
nivell de la veu respecte el micro.
-Algú disposa d'un sistema d'enregistrament més específic per a veu, amb
micro omnidireccional,
regulació automàtica del nivell de gravació, etc?
-Algú té pensat de portar un PC amb tarja de so tipus SBLive, amb
entrada de línia? Es podria aprofitar per
gravar directament amb l'Audacity...

Trempera, que ja s'acosta!