Re: [matarosensefils] Farà molt fred!!!

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
div nov 12 11:31:05 CET 2004

També estaria bé recomanar portar guants (sobretot si es vol treballar
amb el portàtil), ara ho posaré al wiki.

Pel tema barra aniria de conya poder servir begudes calentes (cafè,
infusions, etc..)
Si algú pot portar un fogonet (a l'Estella només hi ha planxa, oi?) jo
puc portar una cafetera gran i anar fent. Caldrà comprar cafè i llet.
Si no es pot fer cafè allà, jo puc fer viatges amb moto i anar omplint
termos.
Aquesta tarda ho acabem de concretar.

Esteve