[matarosensefils] WDS a la xarxa troncal (era Nodo 2 Via Europa)

Ferriol ferriol a musaik.net
dim nov 2 13:44:45 CET 2004

Bones !

Dijous vaig anar a fer la xerrada a Vic, molt bé ! Tenen una pedaso xarxa !
Tenen quasi TOTA la plana de Vic connectada i monitoritzen el tràfic, i
més coses. Quina canya !
Ells duen el blog ComEsFa.org, on trobareu documentació molt bona del
Linksys.
Una de les coses que vaig veure és que tenen la xarxa troncal muntada
amb WDS.
Potser ens interessa per resoldre el problema de la ViaEuropa fer anar
la nostra xarxa troncal amb WDS, així ens estalviariem aquest nou aparell.
L'altre és que la seva x. troncal funciona amb OSPF i a la que posen un
aparell nou no han de fer res, ell solet ja troba la taula d'enrutaments
i els altres també el troben i si s'apaga un trasto també es capaç de
saber que ja no hi és i quin és el nou camí. Crec que això està explicat
en el ComEsFa.org m'ho haig de mirar i és força senzill.

Hem de quedar un dia amb aquesta gent ! Són una comunitat molt semblant
a la nostra. A veure si algun dia hi fem una excursió !

Salut !