[matarosensefils] Acta Reunió AtacSenseFils

Enric Castellà enric a musaik.net
div nov 5 11:55:08 CET 2004

Salut,

Missatge citat per Versek <versek a telefonica.net>:

> Divendres 5 (dema) o divendres 12 (setmana seguent). M'imagino que es el
> dia 12 pero millor asegurarment :P

tens raó, no he especificat el dia. Em referia el divendres 12 estaria molt i
molt bé des de primera hora de la tarda fins a la nit està a l'Estella
habituant el lloc.
Per cert, falten xerrades, trobo greu que només tinguem programada una sola
xerrada, perquè la de Mataró SenseFils no hi ha ningú.
Què tal una que parli d'enrutaments? No ho ser...