[matarosensefils] Re: Acta Reunió AtacSenseFils

Ferriol ferriol a musaik.net
div nov 5 08:44:53 CET 2004

En/na Simó Albert i Beltran ha escrit:

>Tota la difusió que ha dit l'Enric encara era pendent de realitzar-se... publica ja!
>I anem dient aquí on ho em fet per no duplicar...

L'he enviat a la llista d'usuaris Debian en català
debian-user-catalan{ensaimada}lists.debian.org

Per cert per enviar-ho a redlibre o barrapunto està molt bé la traducció
en castellà, però per enviar-ho a Granollers o Mataró quasi que no cal.
Vosaltres mateixos.

També ho he enviat a
El Punt
Tot Mataró
Maresmeactiu (una llista de distribució de moviments socials del Maresme)

Per aquesta gent ho he fet amb una altre text:

Us volem fer saber que el proper dissabte 13 de novembre al *CSOA
l'Estella de Mataró*, carrer Lepant 83 i l'horari serà de 11 del matí a
7 de la tarda.

La jornada estarà centrada en la seguretat de les xarxes sensefils i
l'intenció és compartir coneixements i experiencies entorn d'aquesta
temàtica. En cap cas l'intenció és promoure l'utilització d'aquests
coneixements sobre xarxes alienes sino apendre a securitzar bé les
nostres propies xarxes.

L'esdeveniment estarà *centrat en l'atac a tres AP (Punts d'accés
sensefils) que estaran connectats a tres servidors (PCs)
respectivament*. Cada un dels APs utilitzaran mecanismes de securització
diferents i els PCs també. *L'objectiu* de la jornada és trobar forats
en aquesta securització i aconseguir el màxim d'informació i control
sobre els sistemes.

Paral.lelament també hi hauran unes xerrades molt interesants.
-*"Securització/Vulneració d'una xarxa Sensefils"*
-*"La xarxa Sensefils de Mataró"* per membres de Mataró Sensefils. Quin
és el seu funcionament, on pots connectar-te, quin material fa falta...

*contacte a matarosensefils.net
*
Podeu trobar més informació a http://actividades.matarowireless.net/

Us esperem el dia 13, salut