[matarosensefils] Salut, amor i xarxa !

Ferriol ferriol a musaik.net
dis nov 27 14:29:57 CET 2004

Ei...
Ningú diu que vindrà... entenc que si ningú ho diu és que no hi ha
interès. El 18 hi aniria en Fede i en Jordi, i prou ?
Jo, si em permeten en Jordi i en Fede, ho deixaria per després de
festes. Per exemple el 15 de gener. Com us va ? Així podem venir jo i
l'Enric, que jo en tinc motles ganes !!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei, és important que xerri la gent que ha de venir ! Sinó us interessa
no cal que digueu res.

Salut i amor !

En/na Ferriol ha escrit: