[matarosensefils] [Fwd: Re: Salut, amor i xarxa !]

Ferriol ferriol a musaik.net
dll nov 22 08:58:14 CET 2004

Us envio una resposta d'en Ramon Roca, d'Osona, sobre una proposta per
fer l'excursió els dia 11 de desembre. Anteriorment ell havia proposat
que la trobada es digués: Salut, amor i xarxa !
No se a vosaltres a mi m'encanta !

A vore com va de calendari... sinó ja ens n'anem a després de nadal.

Salut i amor !

-------- Missatge original --------
Assumpte: Re: Salut, amor i xarxa !
Data: Sun, 21 Nov 2004 19:02:42 +0100
Des de: Ramon Roca <ramon.roca a guifi.net>
A: ferriol a musaik.net
CC: joseluis a pinedawireless.net, Rafel <rafel a ample24.com>,  guifi a guifi.net
Referències: <41A084BA.7020902 a musaik.net>

Hola companys,
Si, això de les llistes és un petit lio, que no pas inconvenient ;)

L'11 es ben aviat si, però potser el 18 massa a prop ja de Nadal i
estarem fent pastorets?
Ahir ja vam fer una altra ornada (en aquest cas informativa) i tot i que
fa mandra i em vindria de gust afluixar el ritme, trobo interessant
tirar-ho endavant l'11:  Continuant tal i com ho enfocava en Ferriol,
estava pensant en una jornada eminentment pràctica d'ibtercanvi
d'experiències, i si s'escau, d'endegar-ne alguna de conjunta. Pel que
estic veient d'interès, n'hi ha. Moltes vegades però la cosa potser és
queda massa aquí perquè llavors la gent que té ganes de fer alguna cosa,
en realitat es veu limitada perquè no sap per on començar o com fer-ho.

Les comunitats ja resolem bé el tema de proximitat, però alhora de
completar-ne coses que van més enllà, i.e. fer veu sobre ip, servidors
de ràdio o irc, infraestructura de xarxa, documentació etc, si ens
quedem només en la nostra comunitat ens quedem sovint com a ignorants.
Si us adoneu, cadascú s'ha anat currant coses, explicar-ho als demés és
interessant, d'entrada per donar idees, i qui sap si pot servir i tot
per crear espais de col.laboració més enllà de l'àmbit geogràfic de
cadascú: La grandesa de les xarxes ciutadanes és la gent, no hem de
deixar que això es converteixi en la limitació.

Si no ho fem avans de Nadal, segurament hauria de ser després de festes,
i com que per Nadal la gent potser té algun dia de festa, potser a algun
ja no tant ignorant li vaga de fer alguna cosa si sap el què. Ja hi
haurà temps de fer-ne més.

Encara que quedi cumbaià, "Salut, Amor i Xarxa" m'agrada cada dia més
perquè poden ser perfectament els eixos que en descriurien el contingut
de la trobada:

-Salut: Com fer-ho sense abusar de potències, etc...
-Amor: Tot el relatiu a fer continguts, que en alguns casos potser
podriem compartir i tot, conèixer experiències i qui sap si crear espais
de treball col.laboratius, per exemple, construcció de servidors de veu,
xat, missatgeria instantània amb jabber, ràdio i video, servidors de
disc etc...
-Xarxa: Aspectes tecnològics i d'infraestructura de comunicacions:
Seguiment i qualitat de la xarxa, configuracions, mapificació i
documentació....

Com veieu repeteixo el que proposava en Ferriol, com a molt canviant
paraules, si ho veieu bé, com que és aviat, a mitjans de setmana anuncio
la trobada i penjo una agenda temptativa, ja l'anirem polint si cal.

BTW: He estat buscant l'agenda que es va fer a Arenya avans de l'estiu,
i m'he trobat amb això de sevillawireless http://www.sensefils.org.
Imagino que és una "brometa". Volia recordar què es va fer per si sortia
alguna idea més, en tot cas (i no és una crítica) la impressió que em
vaig endur d'allà és que es va enfocar a la discusió "metafísica", i
aquesta vegada trobava bona idea enfocar-ho cap a la "pràctica" (per
dir-ho d'alguna manera).
Per exemple aquests dies ens estem informant sobre coses com el projecte
de Catalunya Oberta Sensefils i coses així. Tot plegat coses
interessants que convé que n'estiguem al corrent i anem seguint, però
que ara mateix segurament estan una mica verdes com per fer-ne ja l'eix
de la trobaja, perquè a la fí i al cap és encara projecte i de vegades
aquestes coses són un ganivet de doble tall, ens distraiem parlant de
coses que no hi son i ens inhibim de fer coses tot pensant que algú ja
ens les farà.

P.D. Jo em pensava que nosaltres no en teniem ni idea de ràdio per xarxa
i coses aixi, però ahir a Sant Hipòlit va venir en Josep Maria Frigola,
de irc-catalunya.org, i ens va explicar el que estaven fent (amb Flaix
FM etc) i el que es pot fer i em vaig quedar flipat. És de la banda de
Girona però estudia a Vic. Si a això hi sumem les experiències que teniu
al Maresme, només amb això ja hi ha txitxa de sobres!.

Perdoneu per rotllo :(

Salut, Amor i Xarxa!

En/na Ferriol ha escrit:

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista