[matarosensefils] Excursio_cap_a_Osona

ceritajo a eupmt.es ceritajo a eupmt.es
div nov 19 14:31:12 CET 2004

EICS!!

Jo tb pujo. Digueu un dia i farem xerradeta (i com diu jordi, un bon dinaret
sempre millor, q tenen bon xoriç alla dalt!!)

Puc portar algo de material, com algo de VoIP, 5 Ghz o altres...

Proposo un dia, el 18 de desembre, que us sembla?

Toni

> Hola !!
>
> Ja fa dies que ronda l'idea de pujar a veure els de Vic i que ens
> expliquin coses de com han fet el muntatge. Ho vaig comentar amb els
> D'arenys i també els hi va fer gràcia... Fins i tot deien que els hi
> diguéssim a els del nord del Maresme (els hi he enviat un correu també)
>
> Ahir vaig enviar un correu a la llista de guifi.net (els osonencs) i
> sembla que la idea agrada. Es volen posar les piles i els agradaria
> fer-ho abans d'un mes.
>
> Com ho veieu ?
> Jo els hi comentava de pujar tot un dia i fer un intensiu.

> [...]
request a matarosensefils.net
amb unsubscribe en el títol o el cos del missatge

Doble titulació a la Politècnica:
   http://www.eupmt.es/document.php?id=140

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista