[matarosensefils] Re: [matarosensefils] Excursió cap a Osona

jordi a matarosensefils.net jordi a matarosensefils.net
div nov 19 11:49:08 CET 2004

Si fos un dissabte jo també m'apuntaria.

I un bon dinar que no falti!! Res de bocatachope!!

Vinga

Jordi

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista