[matarosensefils] Excursió cap a Osona

Ferriol ferriol a musaik.net
div nov 19 07:56:05 CET 2004

Hola !!

Ja fa dies que ronda l'idea de pujar a veure els de Vic i que ens
expliquin coses de com han fet el muntatge. Ho vaig comentar amb els
D'arenys i també els hi va fer gràcia... Fins i tot deien que els hi
diguéssim a els del nord del Maresme (els hi he enviat un correu també)

Ahir vaig enviar un correu a la llista de guifi.net (els osonencs) i
sembla que la idea agrada. Es volen posar les piles i els agradaria
fer-ho abans d'un mes.

Com ho veieu ?
Jo els hi comentava de pujar tot un dia i fer un intensiu.

Jo, improvisant, pensava de que podríem xerrar:
-La vostre xarxa troncal: ens agradaria saber com heu fet el muntatge
OSPF i com feu anar el WDS (els enllaços en general)
-VeuIp
-Emetre vídeo: Al nord del maresme ja ho estant fent.
-Emetre so: La radio lliure.
-Monitorització de la xarxa
-Fer segura la xarxa: tant la gent que hi treballa, com la pròpia xarxa.
-Control d'accés a internet
-La forma d'organitzar-nos

A vore que us sembla ! Refeu el que vulgueu !

Salut i amor !