[matarosensefils] SPAM al Wiki de MataróSensefils

Simó Albert i Beltran sim6 a sindominio.net
dij nov 18 12:00:37 CET 2004

Hola Pau

A Dijous 18 Novembre 2004 10:06, Ferriol va escriure:
> Volia penajr-ho en el wiki, però veig que és ple de merda (vull dir
> d'aquests SPAM's per wikis). Ja ho faré quan el tinguem en ordre.
>
> Com ho hem d'arreglar això ?
> Perdoneu perquè jo no hi era a la reunió ahir no se si en vau parlar,
> però caldria arreglar el wiki i si cal pendre alguna decisió més enllà.
> [...]
> Això si anem per pams, arreglem el wiki posem-li autentificació per
> canviar les planes si cal per solucionar el problema provisionalment.
> A la propera assemblea podem discutir la meva proposta.

Podries posar una contrasenya d'edició general del wiki:
Introduint al local/config.php la linea
$DefaultPasswords['edit'] = crypt('PassworDperTothoM');
o bé amb una cadena per tots els passwords (bé tu ho
sabras millor, és php)
$DefaultPasswords = array('edit'=>'PassworDperTothoM','admin'=>...

Moltes gracies
i fins aviat
A non-text attachment was scrubbed...
Name: no disponible