[matarosensefils] Publicats els oggs

Ferriol ferriol a musaik.net
dij nov 18 10:06:32 CET 2004

Hola,

Ja tenim

http://matarosensefils.net/atacsensefils/bind.ogg
http://matarosensefils.net/atacsensefils/blender.ogg
http://matarosensefils.net/atacsensefils/comiat.ogg
http://matarosensefils.net/atacsensefils/matarosensefilsCensurat.ogg
http://matarosensefils.net/atacsensefils/wifi.ogg

Volia penajr-ho en el wiki, però veig que és ple de merda (vull dir
d'aquests SPAM's per wikis). Ja ho faré quan el tinguem en ordre.

Com ho hem d'arreglar això ?
Perdoneu perquè jo no hi era a la reunió ahir no se si en vau parlar,
però caldria arreglar el wiki i si cal pendre alguna decisió més enllà.
Crec que potser ara ja seria un bon moment per fer que la web, el wiki,
i el que sigui el puguéssim veure des de la xarxa sensefils sense passar
    per Internet.
Això si anem per pams, arreglem el wiki posem-li autentificació per
canviar les planes si cal per solucionar el problema provisionalment.
A la propera assemblea podem discutir la meva proposta.

Salut !