[matarosensefils] com va la resaca?

Ferriol ferriol a musaik.net
dim nov 16 16:31:13 CET 2004

Els meus gustos sexuals a banda, el que vull és que les dones amb la
seva pròia manera de fer ens ajudin a muntar tot aquest tinglado, és
evident que cada persona ja és diferent i pot fer la seva aportació
contribuint a la creació col·lectiva. El que també tinc clar, que sigui
pel motiu que sigui (educació, gens...) que les dones tenen una manera
de fer diferent, i d'això m'agradaria que se n'enriquis el nostre projecte.
L'altre dia algú em deia quan vegis un lloc on només hi ha homes o només
hi ha dones, malament !
Aquesta és una assignatura pendent de la tecnologia en general, i si
volem ser una xarxa lliure i oberta necessitem a les nostres companyes
les dones !

Au, salut i amor !