[matarosensefils] xerrades.ogg

Ivan Belmonte ivan a ivanhq.net
dll nov 15 23:47:32 CET 2004

Ssssseeeeeeeeehhhhhh!!!

sisplau posales en algun lloc que me fa gomollon de ilusion de tenir la meva, que mai m'he sentit xerrant.
bueno vale, suposo que m'he explicat be :oD
Si no tens on penjar-les digam'ho que potser puc fer-te un lloc "d'estraperlo" temporalment a les maquines del curro. Com s'enteri el jefe me la talla a rodanxes, pero val la pena arriscar-se.

Salu2!

   ____________________________________________________|
  /
 |  Iván Belmonte
 |
 |  mailto:  ivan a ivanhq.net
 |  ASSL member (http://assl-site.net)
 |  [Linux User]: 265975
 |
 |  - Software is not expensive, but you don't know it.
  \________________________

On Mon, 15 Nov 2004 22:27:35 +0000
Manel Martínez de Arcos <manelmartinez a menta.net> wrote:

> Hola,
> ja tinc les xerrades de l'atac passades a ogg, voleu que les pugi a
> algun lloc?
>
> Salut

> Comunitat Sensefils de Matar_
> www.ilurowireless.net - www.matarosensefils.net - www.matarowireless.net
>
> Per donar-te de baixa de la llista escriu un correu a llista-request a matarosensefils.net amb unsubscribe en el t_tol o el cos del missatge