[matarosensefils] Re: consultes de l'Atac Sensefils

Enric Castellà enric a musaik.net
div nov 12 10:09:47 CET 2004

Salut,

jo em vaig comprometre a fer la xerrada tenint en compte que parlarien en algun
moment algú de Matarówireless i algú de IluroWireless.
Primer explicaríem una mica d'historieta, d'on surten els tres grups de Mataró,
després parlarem de la forma d'organització i dels principis. I finalment, una
mica d'explicació tècnica del què tenim i com hem muntat la xarxa:
1. Nodes
2. Xarxa troncal
3. Repartiment d'IP's
3. Com s'han construit els nodes
4. Enrutaments de la xarxa.
5. Serveis que estan funcionant a la xarxa.

Evidentment, no ho faré sol, perquè, que jo sàpiga, Simó, tu també hi
contribuiràs. Avui podem acabar de discutir com fem la xerrada.