[matarosensefils] Xarxa Matarosensefils v3.0

Enric enric a musaik.net
dij des 23 10:49:37 CET 2004

Salut sensefileros,

a principis d'aquest any 2004 vam acabar la versió 1.0 de la nostra
xarxa sensefils de Mataró. Consistia en interconnectar les zones de
Plaça de Cuba, carrer Isern i Via Europa.
No ens vam parar i de seguida vam començar la versió 2.0. Que sembla que
consisteix en afegir a la xarxa les zones de Molins, el Palau, Torre
Maresme, la plaça Gran i segur que m'en deixo algun. L'any 2005 serà
l'explosió de la xarxa.

Tot i això, hi ha algú que intenta pensar amb la versió 3.0.
Enllaçar-nos amb els pobles veïns!!!
El diumenge passat estàvem a dalt del turó que està al costat sud de Can
Bruguera i hi havia una antena de radio (a una paret posava Radio
Mataró). No sabem qui són, ni com contactar-hi, ni res. La única cosa
que vam fer és pujar a l'antena i fer fotos de les vistes. És
espectacular a on podem arribar, tenim corrent i un antenot de collons,
només caldria parlar amb aquesta gent i a veure què diuen.
Mireu-vos les fotos:

http://62.81.151.130/~enric/sensefils/vistesRadioMataro

PD: Si algú es vol dedicar a reconèixer quins són els nuclis urbans que
es veuen, que no dubti en dir-ho o fer un dibuixet a la foto i jo
després la canvio.

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista