[matarosensefils] Re: [matarosensefils] Re: [matarosensefils] resum assemblea i compra col·lectiva

raul raul a enbicicleta.org
dll des 20 16:54:06 CET 2004

Poca broma amb aixó!
Molins va amb calma, ja ho sabeu, i no se si en jordi A. ho tindrà
(tiu, si ens estas llegint, picat i queda't amb nosaltres!). Encara que
no ho sembli es van fent cosetes cada dos o tres setmanes...

I Palau sincerament no crec que estigui a punt pel 15 de gener: el
material ha d'arribar amb la propera compra col.lectiva, i hem de
solucionar primer els típics problemes de passar cables de corrent i
ethernet i la caixa estanca penjada a dalt.Tot i que aquí si que el lloc
és fàcilment accessible... aixó si quan tingui la clau...

Conclusió: jo no tocaria res del nodes que hi han ara per posar wds...
Molins també veurà molt be la torre maresme... i jo en cas de problemes
amb isern, també la veig.

R.

En/na Ferriol ha escrit: