[matarosensefils] Regal de samarretes a Ubuntu

jordi jordi a matarosensefils.net
dll des 20 16:26:50 CET 2004

El dl 20 de 12 del 2004 a les 15:22 +0100, en/na Esteve Olm va escriure:
> Jordi,
>
> Hauries d'haver estat més hàbil i enlloc de regalar-les comentar-los
> que les estem venent a 10 euros, no crec que haguessin tingut
> inconvenient per pagar-les si se'ls explica quin és el nostre projecte
> (almenys inconvenient econòmic segur que no).

El meu anglés de cuenca és bastant limitat. ;-)

Tot i això, entre en Fede i jo els hi varem explicar que la filosofia de
la comunitat és un intent d'adaptar la llicencia GPL a les xarxes
sensefils.I que la samarreta està sota llicencia Creative Commons.

Un d'ells ,que és Australià, ens va fer dentetes comentant que allà
tenen una xarxa per tot el continent gràcies a 70 satelits.

http://www.matarowireless.net/article.php?story=20040401142654975&query=satelites

Total, 2 minuts de "conversa".

> Ho podem parlar a la propera assemblea, però si cal que les paguis de
> la teva butxaca, jo també hi vull participar. I de passada em demanaré
> uns CDs gratis per compensar...

Tot un detall.
Gracies.

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista