[matarosensefils] Curs de 30 hores d'iniciació a GNU/Linux a Mataró

jordi jordi a matarosensefils.net
dll des 20 16:07:10 CET 2004

Hola,

Dues persones m'han escrit demanant el temari del curs i més informació.
Us ho copio aquí per si a algú més l'interessa:

Són classes reduides de 12 persones amb 12 ordinadors.
Les classes són dos dies per setmana d'una hora i mitja de durada.

L'horari, dates i detalls de matriculació a l'enllaç següent:

http://www.matarowireless.net/article.php?story=20041205075820279

No tinc un programa fet encara, però el contingut serà:

-instal.lació d'un Gnu/Linux.
4 conceptes sobre particions.(s'instalarà
ubuntu en català, he demanat ja els CDs)

-Característiques generals de com funciona el sistema.(una mica de
teoria i historia).Per què programari lliure?

-Equivalencies de programari lliure amb programes microchof (part
pràctica):
Editors de text, clients de correu, navegadors, editors gràfics,
reproducció d'audio i video, impresores, grabació de CDs, etc.

L'objectiu és dotar dels coneixements que necesita l'usuari per fer una
"vida normal" amb linux.

A veure qui s'anima.

Vinga

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista