[matarosensefils] [Fora de sembrat] jocs en linux

Sergi hiroru a tiscali.es
dic des 15 20:07:36 CET 2004

El Miércoles, 15 de Diciembre de 2004 01:19, Manel Martínez de Arcos escribió:

> que linux no en té.
>
> Calla, calla que tinc el mono de True Combat... partys, partys
> Sabeu que han fet el True Combat Elite
> http://www.truecombat.com/intro.php
>
> és un mod de l'Enemy Territory, no cal tenir el Quake, sort que
> arriben les vacances.
També hi ha live-cds de gentoo amb l'enemy teritory, americas army i nose quin
més.

http://www.happypenguin.org
http://debianlinux.net/games.html

>  ( ( ( ( || ) ) ) )
>

> Comunitat Sensefils de Mataró
> www.ilurowireless.net - www.matarosensefils.net - www.matarowireless.net
>
> Per donar-te de baixa de la llista escriu un correu a
> llista-request a matarosensefils.net amb unsubscribe en el títol o el cos del
> missatge Adreça de la llista:

 Sergi Barroso
 Linux user #313577
 PGP ID: D318F5E8

Outlook Users Disclaimer:  All rights reserved for my email address.
You are not allowed to add it to your Outlook Address Book in any way.

A non-text attachment was scrubbed...
Name: no disponible
Type: application/pgp-signature
Size: 189 bytes