[matarosensefils] Recordatori Assemblea

Enric enric a musaik.net
dic des 15 08:43:48 CET 2004

Salut,

avui hi ha assemblea,no? però jo no puc venir.
Respecte al tema Torre Maresme, jo m'havia mogut perquè conec a una noia
del 13è. Però he deixat el tema perquè el que estava interessat era el
meu germà que coneix molt a aquesta noia. Ho he deixat estar
perquè no ens hem acabat de coordinar i no veig gens clar la idea de que
hi hagi un node troncal a casa d'una persona que no té gaire interès  en
el tema sensefils. Accepto que anem a casa d'algú i li muntem un node
(client) de la xarxa i de tant en tant li mantinguem, però un node
troncal no ho veig clar... Necessitariem tenir algú que el mantingués
diariament, per exemple, el nostra amic Esteve.
És la meva opinió.

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista