[matarosensefils] Conectar el wrt54g al ADSL?

raul raul a enbicicleta.org
dij des 9 01:33:21 CET 2004

En/na DrDoom ha escrit:

> El Router Linksys WRT54g, está clar que es un router pero no te
> conexió per a linea telefonica normal RJ-11 en el port WAN, (el port
> WAN es RJ-45 o sigui de xarxa normal). Jo estic gairebé segur que no,
> pero com que tinc algun dubte, us volia preguntar si seria posible
> utilitzar aquest router per conectar al típic ADSL de telefonica i a
> part esclar, usarlo com a AP wireless. Seria posible amb un simple
> adaptador RJ-11 a RJ-45? és una bojeria?
> Gràcies.

Hola dr doom,
aquest model de linksys que comentes no té aquesta possibilitat de ser a
la vegada router adsl.
Per conectar-ho a la línea adsl has de fer servir el port d'intenet que
té al darrera i el conectes al router adsl que ja tinguis. Crec que si
que hi ha un linksys molt semblant al nostre que també és router adsl
però llavors el preu ja no es tant bo, està per uns 130 € i tenint en
compte que últimament el router adsl te'l "regala" la companyia de
telecomunicacions surt més a compte tenir-ho per separat.
Aquest és el model de linksys que si ho permet:
http://www.pixmania.com/es/es/48168/art/linksys/modem-adsl-inalambrico-g.html

Fins aviat,

R.

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista