[matarosensefils] carrer sant pere - torre maresme - thomson tcw690

raul raul a enbicicleta.org
dim des 7 10:19:01 CET 2004

Hola,

Al carrer Sant Pere, tocant Avinguda Maresme, hi ha tres persones
interessades en unir-se a la xarxa sensefils: la Clara, la Natàlia i en
Manel.Els he afegit al mapa de nodes pq us situeu. Ja coneixien una mica
matarosensefils i els hi he explicat els detalls de com funcionem, i
tal. Ells ja tiren endavant d'aquí al nadal, per compartir internet, i a
la llarga els hi agradaria unir-se a la resta de la xarxa. Ja que fan
una cosa, no suposa gaire esforç extra unir-se a la xarxa.

Al Carrer Floridablanca, a baix de tot, també conec gent interessada, i
tb veuen la torre.
I a l'havanna també hi ha gent interessada.

Total, que he pensat que com que tenim al cap la torre maresme des de fa
temps,  i també hi ha més gent interessada al mapa de nodes de la zona,
potser és un bon moment per mirar com està el tema, no? I segur que surt
més gent. Ja toca que aquest "simbol" de mataró estigui a la xarxa, es
veu des de tot arreu! De moment, tota aquesta gent que us comento veuen
perfectament la torre maresme, com per no veure-la no?

Curiositat, es van trobar un router anant a buscar bolets!!! Sense
alimentador ni antena, però quan l'he engegat he descobert que es un
router d' auna per conectar amb cable, però que funciona independentment
també sense fils fins a 54 Mb i que també té una conexió d'antena(que em
sembla que és SMA), una de xarxa i una usb . El porto a la propera
reunió i em dieu quin conector és... Per si algú él té i em pot dir algo
més, es un Thomson tcw690. Així que quan sortiu a la muntanya, a partir
d'ara, mireu sota les pedres!

Adéu,

R.

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista